Vedoucí sociálně-právního oddělení

Posláním InBáze je pomáhat cizinkám a cizincům a jejich rodinám v životě v České republice, vytvářet bezpečný a otevřený prostor k vzájemnému poznávání a porozumění mezi českými občany a lidmi jiných národností a kultur.

Zavedená nestátní nezisková organizace InBáze zabývající se integrací cizinců do české společnosti, hledá kolegu*kolegyni se zájmem o tématiku migrace a integrace na pozici vedoucí sociálně-právního oddělení.

V našem týmu rádi uvítáme někoho, kdo chodí, tak jako my, do práce rád, potřebuje v ní nacházet smysl, dokáže se rychle zorientovat a převzít zodpovědnost za svěřené úkoly.

Náplň práce

A) Vedení sociálně-právního oddělení

  • vedení týmu sociálně-právního oddělení (sociální, právní a psychologické poradenství a aktivity pro děti migrantů), (10+ zaměstnanců) - podpora dvou koordinátorů;
  • vedení projektu ESF: Operační program zaměstnanost a týmu;
  • odpovědnost za registrované sociální služby;
  • odpovědnost za organizační chod oddělení;
  • metodická podpora týmu;
  • člen užšího vedení organizace (podílení se na koncepční činnosti organizace);
    spolupráce na podávání projektů

B) Sociální poradenství

  • individuální případová práce s klienty služby, tj. poskytování sociálně-právního poradenství cílové skupině migrantů a azylantů v českém a anglickém (příp. dalším) jazyce, při řešení osobních záležitostí;
  • monitoring a průběžná evaluace spolupráce s klienty, práce s elektronickou databází ARUM a další administrativní činnost ve vztahu k poskytované službě

Požadavky

  • podmínkou způsobilost k výkonu sociální práce dle ust. § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (ukončené VOŠ nebo VŠ vzdělání v oboru sociální práce nebo v příbuzných oborech);
  • zkušenosti s vedením týmu;
  • výborná znalost českého jazyka (úroveň rodilý mluvčí slovem i písmem), znalost anglického jazyka alespoň na komunikativní úrovni (ruský nebo jiný další jazyk výhodou);
  • zkušenost s projekty ESF výhodou;
  • interkulturní citlivost, zájem o témata migrace a integrace;
  • zkušenost práce v oblasti sociálního poradenství výhodou (i s jinou cílovou skupinou);
  • zkušenosti v oblasti cílové skupiny migrantů a/nebo vlastní migrační zkušenost výhodou;
  • dobré organizační dovednosti;
  • samostatnost, flexibilitu a odolnost vůči stresu

InBáze nabízí

  • pracovní smlouvu na dobu určitou s možností jejího prodloužení (délka trvání projektu do 5/2022);
  • možnost práce z domova („home office“) a individuálního přizpůsobení pracovní doby i v nenadálých situacích;
  • smysluplnou a zajímavou práci v přátelském prostředí;
  • 4 + 1 týden dovolené, sick days;
  • zaškolení, supervize, intervize, teambuilding;
  • možnost rozvoje, včetně dalšího vzdělávání;
  • mladý pracovní kolektiv
  • zahájení výkonu práce: od 01. 11. 2020 (ideálně od 23. 10. 2020)
  • výše úvazku: 1,0 (možnost zkráceného úvazku)
  • místo výkonu práce: hl. m. Praha

Informace k výběrovému řízení

V případě zájmu nám prosím zašlete Váš strukturovaný profesní životopis a stručný motivační dopis (cca polovina A4) v českém a anglickém jazyce.


K ústnímu pohovoru budou přizváni pouze vybraní uchazeči / uchazečky, kteří / které splňují kvalifikační požadavky pro výkon sociální práce a mají požadovanou znalost českého jazyka. InBáze, z. s. si vyhrazuje právo nepřijmout na danou pozici žádného z uchazečů / uchazeček, či VŘ v jeho průběhu zrušit. Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s jejich uchováváním po dobu výběrového řízení.

Organizace

Zapsaný spolek InBáze 
Legerova 357/50, 120 00 Praha 2, Hlavní město Praha, Česká
Telefon: +420 739 037 353, E-mail: info@inbaze.cz, www.inbaze.cz