Asistentka ředitelky Muzea romské kultury

Pracovní nabídka platí do 10. listopadu 2020.

Muzeum romské kultury vypisuje výběrové řízení na pozici asistentky ředitelky.

Náplň práce

  • vedení kompletní administrativy spojené se zajištěním chodu sekretariátu ředitelky
  • organizace kalendáře ředitelky
  • aktivní účast na poradách vedení organizace
  • spolupráce nejen s ostatními členy vedení, ale i řadovými kolegy
  • vedení, evidence a ukládání veškeré zásadní dokumentace organizace
  • zveřejňování smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. o Registru smluv.
  • zajištění služby podatelny
  • v případě potřeby vypomáhat při organizaci akcí Muzea

Požadavky

  • SŠ vzdělání
  • flexibilitu
  • samostatnost
  • spolehlivost
  • odpovědnost
  • odolnost vůči stresu
  • znalost světového jazyka na komunikativní úrovni výhodou

Muzeum romské kultury nabízí

  • pracovní poměr na plný úvazek na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou)
  • 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
  • příspěvek na stravování
  • stabilitu státní příspěvkové organizace
  • plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (po zkušební době možnost osobního příplatku)
  • možnost podílet se na akcích a programech MRK

Informace k výběrovému řízení

Svá strukturovaná profesní CV i s motivačním dopisem a kontaktem na 2 osoby, které mohou poskytnout reference zasílejte na e-mail: personalista@rommuz.cz

K ústnímu pohovoru budou pozvaní jen vybraní uchazeči.

Více informací najdete zde.

Organizace

Muzeum romské kultury
Bratislavská 67, 602 00 Brno, Jihomoravský kraj, Česká republika
Telefon: +420 545 581 206, E-mail: sekretariat@rommuz.cz, www.rommuz.cz