Asistentka ředitelky Muzea romské kultury
Pracovní nabídka platí do 10. listopadu 2020.
Muzeum romské kultury vypisuje výběrové řízení na pozici asistentky ředitelky.
Náplň práce
- vedení kompletní administrativy spojené se zajištěním chodu sekretariátu ředitelky
- organizace kalendáře ředitelky
- aktivní účast na poradách vedení organizace
- spolupráce nejen s ostatními členy vedení, ale i řadovými kolegy
- vedení, evidence a ukládání veškeré zásadní dokumentace organizace
- zveřejňování smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. o Registru smluv.
- zajištění služby podatelny
- v případě potřeby vypomáhat při organizaci akcí Muzea
Požadavky
- SŠ vzdělání
- flexibilitu
- samostatnost
- spolehlivost
- odpovědnost
- odolnost vůči stresu
- znalost světového jazyka na komunikativní úrovni výhodou
Muzeum romské kultury nabízí
- pracovní poměr na plný úvazek na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou)
- 5 týdnů dovolené, možno čerpat náhradní volno
- příspěvek na stravování
- stabilitu státní příspěvkové organizace
- plat dle Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (po zkušební době možnost osobního příplatku)
- možnost podílet se na akcích a programech MRK
Informace k výběrovému řízení
Svá strukturovaná profesní CV i s motivačním dopisem a kontaktem na 2 osoby, které mohou poskytnout reference zasílejte na e-mail: personalista@rommuz.cz
K ústnímu pohovoru budou pozvaní jen vybraní uchazeči.
Více informací najdete zde.
Organizace
Muzeum romské kultury
Bratislavská 67, 602 00 Brno, Jihomoravský kraj, Česká republika
Telefon: +420 545 581 206, E-mail: sekretariat@rommuz.cz, www.rommuz.cz